czwartek, 16 października 2014

Maska Biovax - intensywnie regenerująca do włosów słabych ze skłonnością do wypadania - jak się sprawdziła na moich włosach

Dzisiaj będzie recenzja maski do włosów: L`Biotica, Biovax, Intensywnie regenerująca maseczka do włosów słabych ze skłonnością do wypadania.
Rzadko trafiam na jakiś kosmetyk, który kompletnie się u mnie nie sprawdza, głównie ze względu na to, że przed zakupem czytam opinie na wizażu oraz recenzje na blogach. Poza tym znam swoje potrzeby i preferencję, wiem co lubi moja skóra i włosy oraz co im służy a co niekoniecznie.


Niestety czasem tak się zdarza, że mimo wszystko trafi się na jakiś produkt, który nie spełnia naszych oczekiwań i tak właśnie jest w przypadku maski Biovax, która niestety nie sprawdziła się na moich włosach.

Skład:
Skład: Aqua, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol (And) Ceteareth - 20, Cetrimonium Chloride, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Acetylated Lanolin, Glycerin, Lawsonia Inermis Extract, Mel (Honey) Extract, Parfum, Benzyl Alcohol (And) Methylchloroisothiazolinone (And) Methylisothiazolinone, Citric Acid, Linalool, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, C.I. 42090

Składniki aktywne:
- 100% sok z aloesu intensywnie odżywia cebulki, chroniąc włosy przed nadmiernym wypadaniem. Wpływa korzystnie na rozdwojone końcówki i skutecznie zmniejsza łamliwość włosów.
- Kompozycja olejku ze słodkich migdałów oraz miodu silnie nawilża, zmiękcza i odżywia włosy, nadając im piękny połysk.
- 100% ekstrakt z henny ułatwia aktywnym składnikom wnikanie do wnętrza włosa i jego cebulki.


Cena: ok. 17 zł

Po maskę sięgnęłam podczas gdy miałam problem z wypadającymi włosami tj. lipiec - sierpień (teraz na szczęście to już przeszłość - odpukać). Mam włosy przetłuszczające się, więc maski używałam głównie przed myciem, pod czapek (1-2 x w tygodniu). Ale zdarzało mi się jej również używać po myciu, z tym, że raczej oszczędnie i tylko na włosy - nie na skórę głowy - używałam jej wówczas jak typową odżywkę.
Maseczka ma przyjemny skład. Jest odpowiednio gęsta i nie spływa między palcami, dobrze się ja nakłada. Dzięki takiej konsystencji jest również wydajna. I to by chyba było na tyle plusów.


Włosy po użyciu tej maski tracą na objętości, gdyż maska obciąża je i przyspiesza ich przetłuszczanie. Włosy owszem są zdyscyplinowane (nie puszą się) ale jednocześnie oklapnięte i bez życia.  
Maska nie zahamowała ani nie ograniczyła wypadania włosów (zupełnie nic się w tej kwestii nie zmieniło). Nawilżenie również nie było jakieś rewelacyjne, nie zauważyłam poprawy kondycji włosów. Zapach jak dla mnie nie był przyjemny, z trudem wykończyłam tą maseczkę i na pewno już do niej nie wrócę.

Pozdrawiam fiodella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i zainteresowanie moim blogiem. Jeżeli masz jakieś pytania to zadaj je w komentarzu.
Anonimowych czytelników proszę o podpisywanie się w komentarzach.
Komentarze obraźliwe lub mające na celu tylko i wyłącznie promocję własnego bloga będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...