poniedziałek, 3 listopada 2014

Aktualizacja włosów - jak pielęgnowałam swoje włosy w październiku

Moje włosy aktualnie wyglądają tak:

 
W październiku udało mi się zahamować wypadanie włosów, obecnie wypada ich dosłownie kilkanaście podczas mycia, na szczotce również nie znajduję ich za wiele, to wszystko za sprawą wcierki do włosów Seboradin Niger. Wcierce tej zostanie poświęcony osobny post, pokażę Wam efekty jej codziennego używania, wspomnę tylko, że jest rewelacyjna.

W październiku używałam następujących kosmetyków:

Szampon:
  • Szampon Yves Rocher Volume - szampon zwiększający objętość włosów z wyciągiem z malwy
  • Szampon Fitomed - do włosów przetłuszczających się
Odżywka:
  • Tradycyjne syberyjski balsam do włosów na kwiatowym propolisie
Maska:
  • Bioetika maska nawilżająca
Olej:
  • Olej Nami z korzenia łopianu 
  • Olej Babydream
Wcierka:
  • Seboradin Niger - Lotion z czarną rzodkwią
Zabezpieczanie końcówek:
  • Jedwab do włosów Green Pharmacy



Jestem obecnie w miarę zadowolona z wyglądu moich włosów (oczywiście zawsze może być lepiej), cieszę się, że wreszcie udało mi się zahamować wypadanie, mam mnóstwo baby hair, włosy są mięciutkie w dotyku. Oby tak dalej, marzę o zagęszczeniu mojej czupryny, może dzięki systematycznemu używaniu wcierek, przez kolejne miesiące uda mi się to osiągnąć.

Pozdrawiam fiodella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i zainteresowanie moim blogiem. Jeżeli masz jakieś pytania to zadaj je w komentarzu.
Anonimowych czytelników proszę o podpisywanie się w komentarzach.
Komentarze obraźliwe lub mające na celu tylko i wyłącznie promocję własnego bloga będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...