sobota, 2 maja 2015

Zapuśćmy się na wiosnę - 3 miesiąc - aktualizacja włosów - jak pielęgnowałam swoje włosy w kwietniu

Kwiecień plecień co przeplata trochę zimy, trochę lata... już za nami, pora więc na aktualizację włosów i podsumowanie minionego miesiąca. W kwietniu dopadło mnie wiosenne wypadanie, już dawno nie leciało mi z głowy tyle włosów... przerażała mnie ich ogromna ilość w umywalce tuż po myciu, na szczotce, znajdowałam je również na ubraniach i w mieszkaniu. Niestety po bardzo "łaskawych" miesiącach dla moich włosów przyszedł czas na kryzys, z którego powoli wychodzę. 

Moje włosy obecnie wyglądają tak:

Włosy po nocnym olejowaniu na aloes olejkiem Heenara, wymyte szamponem pszeniczno -owsianym Sylveco, odżywione maską Biovax do włosów ciemnych, na końce nałożone serum Green Pharmacy

Włosy wymagają już podcięcia, końce są przerzedzone i zaczynają się plątać, włosy straciły "linię prostą", ale zamierzam poczekać z podcięciem jeszcze miesiąc, do zakończenia naszej wspólnej akcji. W kwietniu moje włosy niestety często miały bad hair day, w związku z tym częściej je upinałam.
Nad wypadaniem pomógł mi zapanować płyn wzmacniający do włosów z Biochemii Urody. Stosuję go od 8 kwietnia, wcieram co drugi dzień w skórę głowy. Bazą płynu jest hydrolat lawendowy, płyn zawiera ekstrakt z Eclipty, ekstrakt z drożdży piwnych, witaminę B3, ekstrakt z rozmarynu i ekstrakt z lukrecji. Póki co jestem z niego zadowolona, po 3 tygodniach mogę powiedzieć, że włosów wypada mniej, płyn nie wzmaga przetłuszczania skóry głowy (jak to miało miejsce przy wcierce Equilibra) i przyjemnie się go używa. Na długość lądował olejek Heenara, którego bazą jest olej kokosowy, w składzie znajdziemy również kilka ziółek, które mają dobroczynny wpływ na włosy.

Od wewnątrz wspomagałam się tabletkami Biotebal, właśnie minął 3 miesiąc odkąd je zażywam.  Myślałam, że z ich pomocą nie dopadnie mnie wiosenne wypadanie włosów, które co roku mi się przytrafia, ale niestety myliłam się. Zdaję sobie jednak sprawę z tego, że efekty wewnętrznej "suplementacji" można zaobserwować dopiero po ok. 3, 4 miesiącach regularnego stosowania. Póki co zauważyłam, że moje paznokcie rosną szybciej i że są w lepszej kondycji a moje wiosenne wypadanie nie trwało tak długo jak zawsze, tylko dość szybko je opanowałam (zasługa nowej wcierki czy może tabletek Biotebal? - o to jest pytanie). Piłam również skrzypokrzywę, po ziarna słonecznika niestety sięgałam rzadko, muszę to nadrobić w maju. 


Produkty jakie stosowałam w kwietniu:

Szampon:
  • Szampon pszeniczno - owsiany Sylveco
  • Facelle płyn do higieny intymnej
  • Barwa (do oczyszczania)
Odżywki i maski:
  • Farmona odżywka do włosów lniana (recenzja)
  • Rosyjski balsam na kwiatowym propolisie
  • Odżywka Garnier Avokado i masło Karite
  • Odżywka Nivea Long Repair
  • Biovax maska do włosów ciemnych
  • Maski Kallos: Banana i Keratin
Olej:
  • Olej Hennara
Wcierka:
  • Płyn wzmacniający do włosów Biochemia Urody
Zabezpieczanie końcówek:
  • Jedwab do włosów Green Pharmacy
  • Olej śliwkowy

Efekty w zdjęciach:

po lewej zdjęcie z 31.03.2015 r., po prawej aktualne z 30.04.2015 r.

Efekty w liczbach:
  • 30.01.2015 r. - długość włosów 52,5 cm
  • 27.02.2015 r. - długość włosów 55 cm
  • 31.03.2015 r. - długość włosów 57 cm
  • 30.04.2015 r. - długość włosów 58,5 cm

Przyrost: 1,5 cm 


W trzy miesiące 6 cm - to niezły wynik, ale niestety tendencja jest spadkowa, w lutym aż 2,5 cm, w marcu już 2 cm, a w kwietniu tylko 1,5 cm. Mam nadzieję, że w maju będzie lepiej. W ostatnim miesiącu naszej akcji zamierzam używać takich samych produktów na przyspieszenie wzrostu włosów jak w kwietniu.


A jak się mają Wasze włosy? Jak tam zapuszczanie?

Pozdrawiam fiodella



Posty, które mogą Was zainteresować, dotyczące akcji "Zapuśćmy się na wiosnę", plany pielęgnacyjne, aktualizacje i recenzje używanych produktów:

23 komentarze:

  1. Masz na prawdę śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, kochana! Włosy wyglądają pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Storm dziękuję, szkoda, że nie mają takiej objętości jak Twoje loczki ;* i na dodatek tyle ich ubyło :(

      Usuń
  3. Twoje włosy są śliczne ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka cudna, błyszcząca tafla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdaleno dziekuję, blasku im nie brakuje, dzięki olejkom, niestety objetości brak.

      Usuń
  5. Włosy rewelacyjne! Wiem, powtarzam się, ale co innego miałabym napisać ;) Takie są po prostu fakty :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strelicjo rozbrajasz :-) dziękuję Ci bardzo i również pozdrawiam:-)

      Usuń
  6. Włosy ładnie błyszczą;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz cudowne włosy! Chciałabym takie mieć ;)
    Też biorę udział w tej akcji, ale ostatnio przyrost u mnie jest naprawdę niewielki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie jestem zadowolona ze swojego przyrostu... ale może kolejny miesiąc będzie lepszy, byle do przodu:-) akcja motywuje, lubię oglądać i czytać podsumowania dziewczyn biorących udział w akcji, przyrost przyrostem, ale jak zmieniają się włosy pod względem kondycji na długości to dopiero efekt wow :-)
      Dziękuję za miłe słowa:-) i życzę kolejnych centymetrów w maju:-)

      Usuń
  8. Ale masz piękne włosy, według mnie są idealne ;) Takie gęste i lśniące - marzenie ;)

    Super blog! Oczywiście obserwuję ;)
    Byłoby mi bardzo miło, jeśli również zaobserwowałabyś mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć, tymbardziej, że rzadko dostaję komplementy na temat moich włosów :-)

      Usuń
  10. U mnie rowniez Kochana tendencja spadkowa ;) Super, ze udalo Ci sie przystopowac wypadanie, ten plyn mnie zainteresowal. Wloski sliczne :) Dziekuje Ci bardzo za linka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co:-) Jak to mówią raz na wozie, raz pod wozem, liczę, że w maju będzie lepiej:-) płyn może przypaść do gustu szczególnie tym dziewczynom, które nie tolerują wcierek z alkoholem, jest on niby zalecany, ale nie jest konieczny, poza tym taką wcierkę można wzbogacić jeszcze innymi półproduktami :-) na razie jestem z tego płynu zadowolona, ale na efekty muszę jeszcze poczekać, na pewno dam znać na blogu jak się sprawdzi ;*

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i zainteresowanie moim blogiem. Jeżeli masz jakieś pytania to zadaj je w komentarzu.
Anonimowych czytelników proszę o podpisywanie się w komentarzach.
Komentarze obraźliwe lub mające na celu tylko i wyłącznie promocję własnego bloga będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...